Helpdesk asiakastuki

HelpDesk on apunasi ongelmatilanteissa jotta sinä voit keskittyä omaan työhösi.

Kategoria :
Tiedot

Helpdesk-tuki apunasi

Työn sujuvuuden kannalta laitteiden ja ohjelmistojen jatkuva toimintakunto on keskeinen tekijä, jonka häiriötilanteet aiheuttavat viivästyksiä, kustannuksia sekä työtyytyväisyyden laskua pitkällä aikavälillä.

Ystävällinen ja ammattitaitoinen Topteam HelpDesk on aina valmiina auttamaan. Järjestelmäasiantuntijamme ovat käytettävissä kaikkiin tietoteknisiin haasteisiin ja tulostusongelmiin. Tarjoamme käyttäjätukea ja käyttöopastusta kaikkiin yleisimpiin ohjelmiin sekä IT- ja tulostuslaitteisiin. Etähallinta ja ongelmanratkaisu hoituvat nopeasti helppokäyttöisen Topteam Viewer -ohjelmiston avulla.

 

Topteam HelpDesk Palvelusopimus

Topteam HelpDesk Palvelusopimus takaa sovitun vasteajan työn aloittamiseen, alennetun työveloituksen, ammattitaitoiset tukihenkilöt, toimivat etäpalvelut sekä nopean ja osaavan lähituen.

Tekniset tiedot

Tekninen kuvaus

Tuotekysely

Lähetä meille tuotekysely tai yhteydenottopyyntö Helpdesk-tuesta oheisella lomakkeella.

  • 2 + 41 =
Dokumentit

Tuleeko helpparille oma ladattava tiedosto (tuotekortti)?

Topteam Turvaa Työsi
Kokonaisvaltainen palveluvalikoimamme yrityksen IT-ratkaisuista toimistotarvikkeisiin, monitoimilaitteista ergonomiaan sekä huolto-, asennus- ja käyttötukipalvelumme varmistavat, että voitte aina keskittyä omaan työhönne. Meidät tunnetaan joustavasta, asiakkaan tarpeet huomioivasta palvelusta ja haluamme olla luottokumppanisi. Puhumme samaa kieltä kanssasi, ajattelemme aina etuasi ja teemme vaikeistakin asioista helppoja.
Ostoskori